top of page

まるぎん商店のページグループ

公開·741名のメンバー

Viktor Nesteroid
Viktor Nesteroid

Hey guys, has anyone here already visited RelaxMassage in Prague? Could you share your honest experience and tell us whether you would recommend it to others?

Colombo
Colombo
Jul 08

Jag jobbar just nu med ett litet hobbyprojekt där jag hjälper mina föräldrar att rita om sitt gamla kök från 90-talet. Vi ska öppna upp väggen mot vardagsrummet och placera en stor köksö i mitten som ska fungera som en naturlig rumsavdelare. För att skapa en riktigt maffig och arkitektonisk känsla har vi bestämt oss för att satsa på en rejäl stenskiva för köksö med en tjocklek på minst 30 mm, kanske till och med köra en så kallad "vattenfallsdesign" där stenen fortsätter hela vägen ner till golvet på kortsidorna. Det ger en så otroligt stilren och sammanhängande effekt. Det vi funderar lite på nu är hur stort överhäng man kan ha för benen utan att behöva sätta dit fula stödben eller konsoler undertill. Stenen är ju extremt tung i sig själv. Finns det några köksmontörer eller duktiga hemmafixare här inne som har gjort något liknande nyligen? Vilka mått rekommenderar ni för att det ska bli både estetiskt snyggt och strukturellt säkert?

メンバー

• David Walker
    David Walker
  • new88 betus
    new88 betus
  • Princy Deshmukh
    Princy Deshmukh
  • Jonathan. Hall.
    Jonathan. Hall.
  • Mark
    Mark
bottom of page